• بانکداری اسلامی

چالش ها و محدودیت های تحقق بانکداری اسلامی و راهکارهای حل آن ها

الگوبرداری از تجربیات موفق کشورهای اسلامی در زمینه بانکداری اسلامی

ابزارهای مالی اسلامی (صکوک)

تعیین سنجه های کلیدی عملکرد در بانکداری اسلامی

تدوین نقشه راه بانکداری اسلامی در بخش بانکداری شرکتی

ارزیابی مطابقت کامل عقود اسلامی جدید با اصول شریعت

ارایه الگوی جامع پیاده سازی بانکداری اسلامی

ارزیابی میزان مطابقت قراردادها، مقررات و آیین نامه های بانکی و اعطای تسهیلات با مقررات بانکداری اسلامی

 

  • بازاریابی

شناسایی و اولویت بندی متغیرهای معنادار برای بخش بندی بازارهای بنگاهی خدمات بانکداری شرکتی بانک رفاه

تدوین نقشه ادراکی بانک رفاه و بانکداری شرکتی برای جایگاه یابی آن ها

تعیین ارزش و طبقه بندی مشتریان بانکداری شرکتی بر مبنای مدل های کمی و داده کاوی

شناسایی و اولویت بندی روش های تحقیقات بازاریابی اثربخش در حوزه بانکداری شرکتی

شناسایی متغیرهای معنادار برای تدوین پروفایل هر بخش از مشتریان و بازارهای هدف بانکداری شرکتی

بازاریابی دیجیتالی و بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی برای تقویت جایگاه و برند بانک

طراحی و پیاده سازی مدیریت دانش مشتری در حوزه بانکداری

بررسی اثربخشی استراتژی های بازاریابی بر عملکرد مالی بانک

ارزش طول عمر (CLV) و ارزش ویژه مشتریان بانکداری شرکتی

بررسی دلایل ریزش مشتریان بانکی و عوامل موثر بر تمایل به برگشت آن ها

بررسی روند تغییرات ساختاری بخش های بازار هدف

طراحی نظام جامع مدیریت رضایتمندی مشتریان (CSM)

ادامه مطلب

اولویت های پژوهشی بانکداری شرکتی بانک رفاه تا پایان سال 1398

بانکداری ,اسلامی ,های ,شرکتی ,مشتریان ,بازاریابی ,بانکداری شرکتی ,بانکداری اسلامی ,بانک رفاه ,آن ها ,معنادار برای ,مشتریان بانکداری شرکتی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Ahmad azizi وانت بار تهران بهترین ویدیو کاراوکه ها و آهنگهای بدون کلام دفتر روانشناسی آفرین میرشاهی دانلود فایل فروشگاه لوازم دکوری و تزیینی منزل حسینیه علی ابن موسی الرضا(ع) مشهدالکوبه آبان نوشت موبایلینگ «استسقاء» عطشی است که فرو نمی‌نشیند...